A projekt célja
A TÁMOP-3.1.4 Kompetencia alapú oktatás elterjesztése, módszertani megújulás a Celldömölk város oktatási intézményeiben
A projekt alapvető célja a sikeres munkaerő-piaci alkalmazkodáshoz szükséges, az egész életen át tartó tanulás megalapozását szolgáló képességek fejlesztése és a kompetencia alapú oktatás elterjesztése a Celldömölk város oktatási intézményeiben, ami hozzájárul a foglalkoztatási helyzet javításához.
Ennek érdekében a pályázat a kompetencia alapú oktatás módszertanának és eszközeinek széleskörű elterjesztését, a pedagógusok módszertani kultúrájának korszerűsítését, a tanulók képességeinek és kulcskompetenciáinak egyénre szabott fejlesztését és megerősítését célozza, a rendszerben meglévő szelektív hatások mérséklésével, valamint az egyenlő hozzáférés és esélyegyenlőség szempontjainak érvényesítésével. A megvalósítás a szükséges szakmai (tartalmi, módszertani) fejlesztésekkel hozzájárul az oktatás minőségének javulásához.
Az új tanulásszervezési eljárások bevezetéséhez, a különböző oktatási programok hatékony alkalmazásához a pályázat alapján lehetőség van szakmai pedagógus-továbbképzéseken való részvételre, valamint szaktanácsadó igénybevételére. A paradigmaváltást elősegítő, meggyőző és hiteles módszerek, eljárások megismeréséhez konzultációkra, óralátogatásokra, tapasztalatcserékre kerül sor.
A projektben a Városi Általános Iskola a Városi Óvoda és a Celldömölki Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, 6 feladatellátási hellyel érintett
A projekt alapvető célja a sikeres munkaerő-piaci alkalmazkodáshoz szükséges, az egész életen át tartó tanulás megalapozását szolgáló képességek fejlesztése és a kompetencia alapú oktatás elterjesztése a Celldömölk város oktatási intézményeiben, ami hozzájárul a foglalkoztatási helyzet javításához.
Ennek érdekében a pályázat a kompetencia alapú oktatás módszertanának és eszközeinek széleskörű elterjesztését, a pedagógusok módszertani kultúrájának korszerűsítését, a tanulók képességeinek és kulcskompetenciáinak egyénre szabott fejlesztését és megerősítését célozza, a rendszerben meglévő szelektív hatások mérséklésével, valamint az egyenlő hozzáférés és esélyegyenlőség szempontjainak érvényesítésével. A megvalósítás a szükséges szakmai (tartalmi, módszertani) fejlesztésekkel hozzájárul az oktatás minőségének javulásához.
Az új tanulásszervezési eljárások bevezetéséhez, a különböző oktatási programok hatékony alkalmazásához a pályázat alapján lehetőség van szakmai pedagógus-továbbképzéseken való részvételre, valamint szaktanácsadó igénybevételére. A paradigmaváltást elősegítő, meggyőző és hiteles módszerek, eljárások megismeréséhez konzultációkra, óralátogatásokra, tapasztalatcserékre kerül sor.
A projektben a Városi Általános Iskola a Városi Óvoda és a Celldömölki Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, 6 feladatellátási hellyel érintett